Pomyśl: wakacje, Karaiby lub Bory Tucholskie, wiśnie prosto z drzewa na działce, puszczanie kaczek na górskiej rzece.... Weź druty, szydełko, igłę i tamborek i stwórz coś, co będziesz nosić w lecie...co Ci się przyda w lecie....żeby odpocząć, wypocząć, zrelaksować się, zapomnieć o pracy, stresach i problemach. Zapraszamy do wspolnego wakacyjnego robotowania!!!!!
piątek, 17 sierpnia 2007
Słodziak ;-)

Skończyłam Słodziaka - polecam wszystkim! Bardzo fajnie się go robi a jeszczez fajniej nosi. Naprawdę warto!

słodziak

 dekolt-słodziak

Zużyłam ok 170g Virginii Anilux'u, robiłam na drutach 4,0 i 2,5 mm.

Pozdrawiam - Iza

11:30, olimpijskie , Iza
Link Komentarze (4) »
czwartek, 26 lipca 2007
Szary top

Już skończony! Miał już nawet swoją premierę na spotkaniu FotoForumowiczek ;)

szary topik sonatowy

Więcej o topie piszę tu

Pozdrawiam - Iza

21:44, olimpijskie , Iza
Link Komentarze (3) »
środa, 25 lipca 2007
Sonatowo mi :)

Zaledwie kilka godzin przed urlopem skończyłam czerwony top w serca...

serca

dekolt

...a już dzień po powrocie (wakacje były bezdrutowe) zaczęłam top kolejny. Tym razem z szaro-srebrnej Sonaty.

szara

Robi mi się bardzo dobrze, prawdopodobnie wieczorem go skończę i jutro będę mogła pochwalić się gotowym.

Przyznaję, że sporą zachętą jest fakt, że Sonatowy top na wakacjach sprawdził się REWELACYJNIE! Jest wprost idealny na upały.

Pozdrawiam - Iza

14:30, olimpijskie , Iza
Link Komentarze (3) »
środa, 11 lipca 2007
Mam ostatnio wenę :)

Słodziak czeka na swoją kolej, a ja tymczasem zbliżam się do ukończenia topu na upał (tak, wierzę, że jeszcze będą upały, choc deszcz za oknem sugeruje coś innego)

Robię z wiśniowej Sonaty (pokochałam ją od pierwszych oczek) na drutach 4 i 3,5

czerwony-wiśniowy top

Wiecej fotek jak zawsze w SEGREGATORZE

 Pozdrawiam - Iza

15:17, olimpijskie , Iza
Link Komentarze (4) »
środa, 04 lipca 2007
A jak się zawezmę...

...to może się uda nawet całego słodziaka wyczarować :)

Na razie mam próbki

próbka słodziaka

 próbka słodziaka

 Robiłam wg schematów ze strony ningi-Kaliny - dzięki :)

 Więcej fotek próbek

 Pozdrawiam

15:44, olimpijskie , Iza
Link Komentarze (6) »
piątek, 29 czerwca 2007
Do kompletu

Pobiłam samą siebie w prędkości robótkowania i w cztery wieczory zmajstrowałam czarną bluzeczkę

czarna bluzeczka z kwiatkiem

 A tak wyglądam wieczorami ;)

 patrzą na moją manię "przez palce"

 Pozdrawiam serdecznie

13:56, olimpijskie , Iza
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 25 czerwca 2007
Pierwsza iście letnia robótka w tym roku...

...została wczoraj szczęśliwie ukończona :)

Projekt własny. Zużyłam niecałe 150g tasiemkowej włóczki Lux Cotton R-TEX'u (80%akryl, 20% bawełna). Robiłam na drutach 6,5. Bluzeczka wyszła więc nie tylko leciutka ale i taniutka - 12 PLN :)

różowa bluzeczka na lato

Więcej fotek bluzeczki w SEGREGATORZE

Włóczka spodobała mi się tak bardzo, że zamieniłam dziś pozostałe dwa motki różowej i jeden motek Kalinki na trzy czarne motki Lux'a i niezwłocznie biorę sie do wykonania bliźniaczej bluzeczki.

Pozdrawiam z upalnego Poznania

12:32, olimpijskie , Iza
Link Komentarze (6) »